Jim Beam este acum intr-o companie extrem de bine apreciata, luand acasă medalia de bronz la prestigiosul Effie Awards pentru campania de lansare la nivel mondial a lui Jim Beam Devil’s Cut. În lumea publicitatii, a primi un premiu EFFIE la nivel mondial este echivalent cu Oscar-ul … covorul roșu și toate celelalte!
Beam a fost doar unul dintre cei trei finaliști din întreaga lume care au câștigat. Nike a câștigat de asemenea un bronz și Febreze a castigat un argint pentru activitatea sa olimpica. “I-am invins pe favoritii Coca-Cola și Diageo și o duzină de alti finaliști majori, iar acest lucru este ceva de care să fii foarte mândru “, a declarat Chris Peddy, VP Global Marketing.
Felicitări echipei noastre de marketing la nivel mondial, precum si agentiilor partenere care au fost inspirate de ideea de bază comportamentala a dezlantuirii spiritului diavolului lui Jim Beam. “Aceasta a fost cu adevărat un efort de echipa inspirat de efortul consumatorilor”, a spus Chris. “Evident, rezultatele muncii noastre vorbesc de la sine și sunt, de asemenea, un motiv principal pentru care am câștigat.”
Devil’s Cut este acum vândut în mai mult de 20 de țări din întreaga lume.
Se gaseste si la noi la un pret de 110 lei sticla.
http://www.drinkshop.ro/produse/bauturi-alcoolice/burbon-american-whisky/whisky-jim-beam-devil-s-cut/
Sursa: whiskyintelligence.com